سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره چای سبز و دمنوش جنسینگ

چای سبز جنسینگ به همراه پودر عسل نیوشا برخلاف جنسینگ های موجود در بازار که بعضاً تقلبی هستند، تولید کشور کانادا می باشد و دارای طبع سرد می باشد. طبع جنسینگ چینی گرم می باشد. جنسینگ یک گیاه کم رشد، سایه دوست و با فرآیند رشد بسیار طولانی می باشد. نام این گیاه اشاره به ریشه ی چنگالی شکل جنسینگ است که به پاهای انسان شباهت دارد.


در گذشته از جینسینگ برای درمان سردرد و همچنین تب و سوء هاضمه استفاده می شد. امروزه از جینسینگ برای درمان افسردگی،بیح حالی، اضطراب و خستگی مزمن استفاده می شود. چای سبز و جنسینگ و پودر عسل برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است.

 

دمنوش جنسینگ برای تقویت حافظه و مغز مفید می باشد و اثرات مفیدی بر حافظه و یادگیری مخصوصاً در سنین بالا دارد.، همچنین آنتی اکسیدان های موجود در جینسینگ از ابتلا به آلزایمر و زوال عقل پیشگیری می کند.

 

همچنین این گیاه انرژی زای بسیار خوبی است و برای افرادی که بی حال و کم انرژی هستند مانند معجزه عمل می کند و همچنین سبب افزایش عملکرد فیزیکی و جنسی، افزایش نشاط، کاهش استرس و جلوگیری از پیری می شود.

 

بنابراین دمنوش جنسینگ برای ورزشکاران یک مکمل گیاهی بسیار خوب می باشد.

یکی از بهترین تقویت کننده های نیروی جسمی و جنسی در افراد دمنوش جنسینگ  و پودر عسل نیوشا است.

چای سبز و جنسینگ و پودر عسل علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، تحریک پذیری، اضطراب، تعریق شبانه، افسردگی، نوسانات خلقی،افزایش وزن، بی خوابی و ریزش مو را کاهش می دهد.